כאבי ראש ומגרנות

ברפואה הטיבטית כאבי ראש מחוברים לרוב לחוסר איזון הורמונלי ולאלמנט המים בגוף וכמובן לחץ. בגלל שהראש הוא אזור מאוד מוגן בגוף יש לו "שריון" חיצוני ששומר על המוח, פעמים רבות, כאבים יגיעו מלחץ פנימי שלא מצליח להשתחרר. הלחץ הזה נוצר מעודף וגם חוסר של נוזלים בתוך הגולגולת. לכן ההמלצה הראשונה להפחתה של כאבי ראש היא שתיה של מים, כדי ליצור הזרמה ראשונית.

בטיפול אנרגטי בבעיות ראש נתמודד עם כמה נושאים:

  1. ראשית נפעל לשיפור זרימת האנרגיה באזור הצוואר שהוא המחבר בין הראש לגוף. הרבה פעמים יהיו חסימות באזור זה המהווה "צוואר בקבוק" בין הראש לגוף. החסימות האלו יצרו שיבושי לחץ בתוך הגולגולת.
  2. נפעל כדי לאזן את הזרימה הפנימית של הגוף על ידי איזון של המערכת ההורמונלית שהיא מערכת פנימית סגורה והיא מאוד משמעותית לוויסותי זרימה בגוף. הרבה נשים סובלות מכאבים הורמונליים מחזוריים, במצב זה ניצור הזרמה באזור הרחם והשחלות, ונאזן את  ההצפה ההורמונלית.
  3. איזון הלחץ הכללי. הלחץ הוא חלק מהחיים המודרניים, אולם חשוב אחרי תקופות של לחץ יהיו הפוגות שמאזנות ומרפאות את הגוף.

 

יש לי ניסיון רב שנים בטיפול אנרגטי בכאבי ראש, אשתף אתכם  בשני מקרים שעזרתי בהם. מטופלת ראשונה סבלה מגיל צעיר מאוד מכאבי ראש, אבל בסביבות גיל 16 זה הפך למצבים של התפתלות על הרצפה יומיים ומיגרנות שבמהלכם הרגישה שהראש שלה עומד להתפוצץ. כבר הייתה לה מתודה סדורה של איזה כדורים לקחת, בשביל להקהות את הסבל שהיה מגיע כל חודש. היום, 5 שנים אחרי סיום הטיפול, יש לה פעם בכמה חודשים כאב קל שעובר די מהר.

מטופלת אחרת אמרה שהיא כבר מיואשת, והיא חיה בתוך ענן כבר 10 שנים, מהרגע שהיא פותחת את העיניים עד שהיא הולכת לישון. התנועה של לזרוק שני כדורים לפה עם או בלי קצת מים היא תנועה אוטומטית לחלוטין. מבחינתה הטיפול היה כמו הרמת מסך ופתח לחיים חדשים. היא כבר שנתיים אחרי הטיפולים, הכאב לא משתק את חייה, והאופטימיות שלה חזרה.

למרות שכאבי ראש ומיגרנות נראות לפעמים כמו סבל שלא יעזוב אף פעם ומתכון בטוח להתמכרות לכדורים, זה לא חייב להיות כך, אפשר ליצור חיים יותר מאוזנים ועם הרבה פחות כאבים.